Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči

Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči

V naší organizaci jsme přesvědčeni o tom, že péči a podporu nepotřebují pouze naši klienti, ale také zaměstnanci napříč všemi úrovněmi a pracovními pozicemi. Spokojenost pracovníka se odráží v efektivitě jeho práce s klienty i v atmosféře kolektivu, ve kterém pracuje. Proto jsme sestavili balíček 8 vzdělávacích kurzů zaměřených zejména na oblast podpory a péče o naše zaměstnance. Vzdělávání budeme realizovat na klíč přímo v naší organizaci.

* Mindfulness (všímavost) v sociálních službách 
* Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu
* Pět základních kamenů spokojeného života 
* Sebevědomí - jak nestát v cestě sám sobě 
* Zvyšování psychické odolnosti lidí pracujících v sociální oblasti 
* Manipulativní osoby a strategie jednání s nimi v praxi 
* Psychohygiena v pomáhajících profesích
* Aby supervize pomáhala - vše, co manažer potřebuje vědět o supervizi

 

Děkujeme Nadaci ČEZ za nadační příspěvek ve výši 200 000,- Kč. 

Související články

Aby supervize pomáhala - vše, co manažer potřebuje vědět o supervizi Aby supervize pomáhala - vše, co manažer potřebuje vědět o supervizi

Aby supervize pomáhala - vše, co manažer potřebuje vědět o supervizi

15. 11. 2024
Mindfulness (všímavost) v sociálních službách Mindfulness (všímavost) v sociálních službách

Mindfulness (všímavost) v sociálních službách

25. 6. 2024
Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči

Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči

16. 5. 2024