Pracovník je taky člověk, který potřebuje péči
V naší organizaci jsme přesvědčeni o tom, že péči a podporu nepotřebují pouze naši klienti, ale také zaměstnanci napříč všemi úrovněmi a pracovními pozicemi. Spokojenost pracovníka se odráží v efektivitě jeho práce s klienty i v atmosféře kolektivu, ve kterém pracuje. Proto jsme sestavili balíček 8 vzdělávacích kurzů zaměřených zejména na oblast podpory a péče o naše zaměstnance. Vzdělávání budeme realizovat na klíč přímo v naší organizaci.
* Mindfulness (všímavost) v sociálních službách
* Focusing - metoda pro zvládání emocí a stresu
* Pět základních kamenů spokojeného života
* Sebevědomí - jak nestát v cestě sám sobě
* Zvyšování psychické odolnosti lidí pracujících v sociální oblasti
* Manipulativní osoby a strategie jednání s nimi v praxi
* Psychohygiena v pomáhajících profesích
* Aby supervize pomáhala - vše, co manažer potřebuje vědět o supervizi
Děkujeme Nadaci ČEZ za nadační příspěvek ve výši 200 000,- Kč.